2010. november 16., kedd

Szülinapozás

Öregebb lettem egy nappal és egyben egy évvel is.
És a lányom is.
Fura dolog ez.
Amikor a második csík megjelent a teszten, eszembe sem jutott, hogy majdnem ugyanazon időszakban készültünk, ő meg én. Csak 35 év különbséggel.
És nem filóztam, hogy 8 hónappal később vajon otthon eszem-e majd a tortámat, vagy a szülészeten.
Ha nem rohanunk be a vaklármára( ha az 5 perces fájásokat annak lehet nevezni, igaz a fene gondolta, hogy délre totálisan elmúlnak majd), és nem kapják ki belőlem, biztos, ami biztos alapon, akkor lehet, hogy most egy napon van a szülinapunk.
Így viszont a szülinapomat már otthon ünnepelhettem.
Tudom, önző dög vagyok, de így legalább megmaradt a szülinapom a szülinapomnak.
Igaz, együtt tartjuk, és nekem már nem lett idén tortám, de aljas módon, előre megfontolt szándékkal a minap vettem magamnak 5 szál rózsát és beültem a cukrászdába, megtartani az én kis saját, privát szülinapomat. Mert ennyi jár! Mindenkinek. Akármennyi is az éveinek száma.

5 megjegyzés:

SzaLaci írta...

Nos. Ezesetben remélem akkor is boldog születésnapod volt, ha én nem kívántam :)

Nem teljesen mellesleg pedig Isten éltessen!

Nálunk márciusban van egy ilyen csoport. A legszűkebben értelmezett családom 3/5 része márciusi (ebben én is benne vagyok). Ráadásnak 1-1-2 nap eltéréssel, így mindenkinek megvan a magáé, de van közös ünneplés is. Szerintem (is,) ez (is) nagyon(is) fontos.
Milyen rossz lehet annak, aki karácsonykor született? (Az egyik ilyet pl. fára szögezték, és nem kapott ajándékot :)

Rebelle írta...

"Az egyik ilyet pl. fára szögezték, és nem kapott ajándékot :)"

Ettől dobtam egy hátast! Hogy ezt pont tőled! :D

Lángocska írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lángocska írta...

Isten éltessen, boldog születésnapot Nemed , Nektek!
(A megjegyzés-fiaskót elhárítottam.
Na, nem mintha most ez lenne a legfontosabb...)
Még egyszer Nagyon Boldogot!! =)=)

Rebelle írta...

Köszönöm!