2007. szeptember 18., kedd

Callas mindörökké!

Ma kihaltam, mint a dinoszauruszok. (A tudomány kezeli a rákot és az AIDS-et, de tehetetlen egy sima náthával szemben!)
Emiatt aztán a nap nagy részét a videó társaságában töltöttem és jó régen felvett tv műsorokat néztem.
Többek közt Zeffirelli Mindörökké Callas-át.
Rá kellett jönnöm, h. ha nem is szeretem az operát, Callas belém ivódott mindörökre! Ugyanis gyerekkoromban nagymamámnál Bizet Carmenjét tuti, h. az ő szereplésével hallgattam bakeliten. Nagyim kedvenc lemeze volt, ha nem hallgattuk meg együtt ötvenszer, akkor egyszer sem! Ha megyek anyuékhoz, megpróbálom előkeresni a lemezt, h. megtudjam, igazam van-e, de ezt a hangot nem lehet eltéveszteni!
Nem szeretem Fanny Ardant-t. Vhogy túl csontos, férfias, de ebben a szerepben most nagyon jó volt.
Jeremy Irons viszont nem jó homokosnak. Ő az egyik legszexibb férfi színész, és nem is tud ÚGY nézni a srácra, mint ahogy a nőkre szokott. Ha nem fekszenek egy ágyban, nekem fel sem tűnik, h. mire megy ki a játék!
De a filmet érdemes megnézni a HANG miatt! Az vmi hihetetlen! Az embernek libabőrős lesz a karja tőle!
Annyira jó, h. ma pont ezt néztem meg!
Erre este a híradóban közlik, h. 30 éve halt meg Maria Callas. Holott nem 18-án, hanem 16-án halt meg! Most esett le nekik?
Azt hiszem meg kell szereznem a Carment Callassal digitális formában!
Hogy az én gyerekembe is beleivódhasson!
Szóljon, akinek megvan!!!!!!

2 megjegyzés:

targonya írta...

Nekünk megvan!!! :-)
Imádom azt a filmet!!!! Én amúgy is szeretem az operát, a Dani pedig még annál is jobban és amikor láttuk azt a filmet (kétszer is megnéztük egymás után :-)) mi is megvettük a Carment Maria Callassal, pedig már megvolt más gárdával.
Istenem az a film!!!! Bárcsak lennének olyan operafilmek, mint amilyet a filmben forgattak!
Hülye Onassis :-(

targonya írta...

És a Madama Butterfly is megvan vele! Ó az az ária a filmben, amikor egyedül van, és Jeremy Irons, meg a házvezetőnő kintről nézik ahogy Callas hallgatja azt a lemezt és sír! Szétbőgtem magam rajta :-)