2007. szeptember 26., szerda

Hazai Eü.

Ma voltam vérvételen.
Komolyan mondom, hihetetlen, h. egy nyomorult laborkérő lap kitöltése fél óráig tart a számítógépes rendszer jóvoltából!Régen kikaptak egy papírt a fiókból, kitöltötték, beixelték, kiadták, lement az ember a laborba, beadta a lapját, az egyik laboros felcímkézte a csöveket, a másik levette a vért és kész (plusz sorbanállás).
Ma 9-re mentem és 3/4 11-kor szabadultam!
A dokim ott az orrom előtt töltötte ki a gépen a laborkérőt, fejből tudta a kül. kódokat, de így is fél óra volt, mire a laborkérő lap nyomtatásáig eljutott, közben még neki kellett a - majd a kémcsövekre felragasztandó - vonalkódok számsorát bevinni a gépbe, utána meg még rohangászhatott kémcsőért, amit fel kellett vonalkód-matricáznia, és nekem kellett levinnem a papírral a laborba!
Komolyan mondom nem hiszem el!!!!!
Teljes kiépített számítógépes rendszer van a kórházak és a laborok közt, erre ahelyett, h. ő a rendelőben bepötyögné a saját nevét, az én adataimat és azt, h. mit kér, a laboros pedig lenn a laborban megnyitná az én nevemen a laborkérő lap "virtuális" példányát és felmatricázna 3 csövet a nevemre és levenné a vért, ehelyett a dokinak kell kinyomtatnia a laborkérő lapot és kémcsövet keresgélni!!!!!!
A laborban nem is volt sorbanállás!!!!!Persze, ha a doki elvégzi a laboros feladatát a saját munkaidejében!!!! Csak kérdés, h. a laboros munkaideje drágább v. a dokié!!!!!!
Komolyan mondom örültem, amikor annakidején közölték, h. egy beteg - min. 5 perc! Mert ennyi minimum jár a betegnek, h. meghallgassák!De azért 3/4 órát totál felesleges egy betegre fordítani (még akkor is, ha én vagyok a beteg!!!!!), pláne úgy, h. semmi érdemi történés nem volt, csak adminisztrációval ment el az idő!!!!!

Nincsenek megjegyzések: