2007. szeptember 28., péntek

Miss World Hungary 2007

Miss World Hungary 2007

Nem szeretem nézni, mert mindig felidegesít az a dilettantizmus, ami a szervezés, a válogatás, az öltöztetés és a frizura/smink, mozgás/koreográfia szintjén egyaránt tapasztalható évek óta folyamatosan, a javulás legkisebb jele nélkül.
Ugyanakkor mindig kíváncsi vagyok a "felhozatalra"! Hátha....
Sajnos rendszerint átlag plázaarcokat látok, amit annak tulajdonítok, h. a zsűri évek óta nem képes túllépni saját kicsinyes ízlésvilágának konszenzusra jutatásán, és nem ismeri fel azt a kétségtelen tényt, h. a nemzetközi mezőnyből nem lehet átlagbarnáknak v. átlagszőkéknek kiemelkedni, oda különlegesen szép lányt kéne kivinni.
Ezért lepett meg, h. idén a 21-ből kb. 5 egészen európai szintű szép arcot láttam!
Gondoltam, nem lehet baj, van miből választani!
El is kapcsoltam, mert utálom az ilyenkor szokásos esztrádműsorokat, és legközelebb csak az eredményhirdetésre kapcsoltam vissza.
Vártam türelmesen, együtt izgultam a csajokkal..... és nem...és nem...és megint nem!
Ismét két átlagbarna és egy, a koránál 10 évvel idősebbnek látszó átlagszőke vitte el a pálmát!
És jöttek a szokásos bóvliajándékok, jó nagy szatyrokban, h. többnek látsszon; karácsonyfa méretű virágcsokrok, amik mögül alig tud kikandikálni az aktuális szépségkirálynő; gusztustalan pasik nyálazása (kézcsók még mindig nem jött divatba!); rosszul felrakott selyemszalag (most csak elfelejtették a csaj karja alá csúsztatni, pár éve teljesen fordítva rakták rá és fejjel lefelé volt a szöveg rajta), időzítési hibák (kijött a különdíjas, majd ácsorgott egy kicsit és már éppen elindult vissza a helyére, amikor végre megjelent az, aki a díjat átadta). Szóval szép, szokásos kelet-európai volt az egész!!!!!

Ma felmentem a honlapjukra, h. hátha én ítéltem rosszul, és ezek a lányok máshogy fényképezve, más frizurával tényleg olyan különlegesen szépek. És akkor ért az igazi meglepetés! Alig akartam hinni a szememnek!!!!! Íme:

Szemelvények a M.W.H. honlapjáról:

"Lezárult a Miss World Hungary három középdöntős válogatása és összeállt a 21 fős csapat.
A budapesti középdöntős válogatás első öt helyezettje, aki bejutott a döntős csapatba: 1. Freire Szilvia, 2. Gräft Dóra Eszter, 3. Komenda Mónika, 4. Bodri Krisztina és 5. G. Nagy Lilla."


"A Miss World Hungary 2007 szeptember 26-án rendezett döntőjében Bodri Krisztina, 21 éves joghallgatót választották Magyarország szépének. A decemberi Miss World 2007 döntőn, Kínában ő képviselheti majd hazánkat. Udvarhölgyei a 22 éves G. Nagy Lilla, szintén joghallgató, illetve a 23 éves Freire Szilvia, kommunikáció szakos hallgató.
...a Velvet is egy kényeztető wellness hétvégére invitálja meg a legtöbb online szavazatot begyűjtő hölgyet, aki nem más mint Graff Dóra Eszter lett. ....A FAWA sportközpont 1 millió forint értékű ajándékkal jutalmazta meg a közönségdíjas Komenda Mónikát."

Én eddig a M.W.H.-t " Ki feküdt le többször Fásy Ádámmal Díj"-nak hívtam, de ő már kiszállt a rendezésből.
Mindenesetre vkinek nagyon kéznél volt ez az öt csaj!

2 megjegyzés:

targonya írta...

Mivel írtad ezt a posztot, kíváncsi lettem, hogy milyen a csaj, de nem találtam képet róla (bár túl intenzíven nem is kerestem), ma viszont ezt a cikket találtam róla:

http://velvet.hu/celeb/bodri07102/

Hát ezen a képen... nem az a kimondottan hamvas babaszépség. Inkább egy kicsit elhasználtnak tűnik, és 21-nél jóóóval többnek, nem? Ha csak a felvétel nem előnyös, akkor miért nem rakhattak be egy normálisabb képet róla?
Ennel sokkal szebb lányok is mászkálnak az utcán. Vagyis az ország telis tele van gyönyörű lányokkal, akik még korán reggel, összegyürt arccal is sokkal szebbek, mint a kisminkelt szépségkirálynő ezen a képen...

Rebelle írta...

Itt megnézheted az összes döntőst:
http://velvet.hu/onleany/msw070919/ , bár a fotóst jól seggbe kellene rúgni, mert iszonyatosan szar beállításokat csinált, ráadásul annyira alulról fényképezte őket, h. mindegyik piszkafának néz ki, az arcukból viszont nem látszik semmi, csak egy csomó hosszú comb az összes csaj.
Pedig voltak kifejezetten szép csajok is!
Kicsit felmerült bennem, h. nem-e azért nem szabad látszani az arcuknak igazán, hogy utólag se lehessen azt mondani, h. de igenis volt jóval szebb, mint akiket megválasztottak?
Itt tudsz képeket nézni a döntőről, bár ezek sem túl jók: http://velvet.hu/onleany/mwh0926/
(A fő képre kattintva tudod megnézni a képeket)
Hát igen, a hölgy nem kifejezetten hamvas ifjú szépség, de mostmár legalább azt is tudjuk, h. ki nyomta be az első helyre! >:)