2007. október 17., szerda

Ényimé kaják stipistop!

Nem tudom mi van mostanában.
Először Myreille találja fel a rakott zöldbabomat, most Targonya a tojásos-zsemlémet.
Annyi különbséggel, h. a rakott zöldbabhoz a párolt zöldbabot, a főtt rizst és a darálthúsos ragut és össze szoktam vegyíteni, majd a tejfölt és a reszelt sajtot is bele szoktam keverni, utána beleöntöm a kizsírozott-morzsázott tepsibe, tetejére még egy kis reszelt sajt és megy be a sütőbe. Alapvetően azért találtam ki, h. a zöldbabot eredendően utáló párommal vmilyen úton módon meg tudjam etetni ezt a zöldséget is. Annyira jól sikerült, h. még meg is szerette! ( A gomba étrendbe iktatása sajnos nem volt ilyen sikeres! :( )
A tojásos-zsemlénél én a reszelt sajtot a tetejére teszem, így a tojás bele tud diffundálni a zsemlébe, a sajt viszont jól rápirul a tetejére. Talán 10 évesen találtam ki, h. a tojásrántottát feldobjam egy kicsit.
Nem igazán tudok főzni, de ez a kettő saját találmány! Le kellett volna védetnem! :)

Nincsenek megjegyzések: