2008. január 5., szombat

T-Mobil reklamáció

Töküres bolt, két ügyintéző csaj.
Belépünk, köszönünk, ők nem köszönnek.
Nyomunk maguknak sorszámot, látván, h. anélkül itt szóba sem állnak az emberrel.
Egyik csaj felett elkezd villogni a számunk. Erre felpattan és bemegy a raktárba.
Másik csaj igyekszik felettébb elfoglaltnak látszani és csak annyit bök oda, h. mindjárt jön a kollegina.
Kollegina vissza is jön, kezében egy nagy köteg pénzzel, gyorsan elkezdi megszámolni, ahelyett, h. velünk foglalkozna. Közben a várakozók száma 8-ra nő, rajtunk kívül.
A pénzszámolós teljesen impotens az ügyben, másik kollegina viszont a többi ügyfelekkel foglalkozik. Párom kénytelen kivárni míg végez, holott, ha az elején csak annyit kérdeznek: "Miben segíthetünk?", egyből kiderült volna, h. kire tartozik az ügy.
Ded közben elveszti a türelmét, inkább kimegyünk. Párom 3/4 óra múlva szabadul, dolgavégezetlen.
Keresünk egy másik boltot. 15 perc alatt megoldják.

Nincsenek megjegyzések: